27 Kasım 2011 Pazar

ben hep benim bir ben vardır bende benden içeri

bu aralar değişik anlar yaşamaktayım; benim küçük bir değişiklik olarak tabir ettiğim çevremde beni gerçekten tanıyanlarn hiç şaşırmadığı çok sevindiği az tanıyanların haa öyle mi deyip geçtiği hiç tanımayanlarında büyüük bir farklılık olarak algıladığı bir metre bez parçası ile saç tellerimi görünür kılmaktan vazgeçtim...çok huzurluyum Allah bozmasın.ben yine merveyim.bnm özümü görebilenler kıyafeetime dış görünümüme saygı duyanlar hiç yorum bile yapmadılar.yüce gönüllü asil  ruhlu nida ve turan hocalarım sizi çok seviyorum........nda hcmn yanına gittim.başmda örtü.daha önceden gözlük kullanıyrdm.nida hocam baktı merve gözlüklerin nerede dedi.....saçlarını niye göremiyorum de-me-di..!!!!!! inanamadım çok mutlu oldum.işte bu kadar basit.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder